piła tarczowa ,,naszej'' konstrukcji

Tu pacujemy nad poradnikiem
Krucy
Posty: 16
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

piła tarczowa ,,naszej\'\' konstrukcji

Post autor: Krucy »

Witam. Wczoraj natknąłem się na Wasz serwis... pogratulować pomysłu wspólnego ,,zmodelowania'' Krok po kroku ;) Jak tylko zobaczyłem i poczytałem to i tamto postanowiłem , że dołącze do ,,zabawy'' :) jestem nowicjuszem, zaczynam od zera i pierwsze co mam w planach to skonstruowanie piłki tarczowej... bo raczej bez niej nie można się obejść ;) i tu zaczyna się problem, i chciałbym prosić o pomoc z waszej strony, gdyż nie bardzo wiem jak się do tego zabrać... mam nadzieję, że pomożecie i że wyjdzie z tego coś jak ''zbuduj sam piłę od podstaw ''

pierwsze co chciałbym się dowiedzieć to jakiej średnicy piłka jest najlepsza ?! otóż typowe piłki modelarskie mają średnicę rzędu 50mm .... ja zastanawiam się nad piła tarczową o średnicy coś około 150 mm, gdyż piłka taka mogła by posłóżyć przy pracach domowych ... jak przycinanie paneli itp pytanie tylko jak to się ma do modelarstwa ?

i ciekaw jestem do ilu obrotów można rozkręcić piłkę modelarską o srednicy 50mm itp? bo tą znacznie większą do 10.000 obr

dodam, że szerokość zęba takiej piłki to około 2,7mm, a jaką grubość ma piłka typowo modelarska !? co o tym sądzicie ?

tu jest taka piłka np. http://www.karba.com.pl/index.php?n=products&pi=5706915016109&k=184&pk=183 o średnicy 128mm i o śrdnicy wewnętrznej otworu 20mm ?! myslicie , że była by dobra?!
Krucy
Posty: 16
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:piła tarczowa ,,naszej\'\' konstrukcji

Post autor: Krucy »

przepraszam ale chyba post założyłem nie w tym miejscu co powinienm ... proszę o przenesienie go w odpowiednie miejsce

a ta piłka byłby znacznie lepsze, gdyż posiada aż 30 zębów ?! http://www.karba.com.pl/index.php?n=products&pi=5706915016147&k=184&pk=183
Krucy
Posty: 16
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:piła tarczowa ,,naszej\'\' konstrukcji

Post autor: Krucy »