praca statku na fali
siły od ładunku
Rysunki pochodzą z różnych źródeł.
pozdrowienia Ryszard
 
						
										
				 
						
										
				 
						
										
				 
						
										
				ryszardb pisze:... siły i momenty tnące i wszystkie zło co wymyśliła mechanika .
...
pozdrowienia Ryszard
Andrzej1 pisze:Ale moment tnący chyba nie występuje w przyrodzie .
Z ukłonami
Andrzej Korycki
 Drodzy Panowie Absolwenci, Doktoraci oraz Mechanicy. Każda informacja jest na wagę złota... Popełniane literówki nie są godne by skupiać na nich zbytnią uwagę (ponieważ wszyscy je popełniamy).
 Drodzy Panowie Absolwenci, Doktoraci oraz Mechanicy. Każda informacja jest na wagę złota... Popełniane literówki nie są godne by skupiać na nich zbytnią uwagę (ponieważ wszyscy je popełniamy).  Padła informacje że komory to grube rury... idąc tym tropem domyślam się że owe rury muszą spoczywać gdzieś na szkielecie...
 Padła informacje że komory to grube rury... idąc tym tropem domyślam się że owe rury muszą spoczywać gdzieś na szkielecie...  zauważyłem że spód kadłuba ma skłonność do świecenia się bardziej na czerwono niż góra... zatem dodam od wewnętrznej strony 3 warstwy laminatu na tych wręgach które są najszersze... Mój statek osiąga w pewnym momencie maksymalny rozmiar wręgi i tak sklonowany wręga po wrędze idzie przez 70cm. Pokład wzmocnię dodatkowymi listwami... natomiast zewnętrzną stronę jak będę laminować postaram się tak układać włókno aby w tych miejscach nakładały się z większym zapasem...
 zauważyłem że spód kadłuba ma skłonność do świecenia się bardziej na czerwono niż góra... zatem dodam od wewnętrznej strony 3 warstwy laminatu na tych wręgach które są najszersze... Mój statek osiąga w pewnym momencie maksymalny rozmiar wręgi i tak sklonowany wręga po wrędze idzie przez 70cm. Pokład wzmocnię dodatkowymi listwami... natomiast zewnętrzną stronę jak będę laminować postaram się tak układać włókno aby w tych miejscach nakładały się z większym zapasem...  
 

Wróć do „Stocznia - Statki i Okręty”