Nie wiem jaka jest rzeczywista skala modelu, powiększyłem go 3krotnie wyszło 125 cm długości.
Tyle wstępu pora wrócić do tematu.
Mówiąc szczerze jestem totalnym samoukiem, bardzo bym prosił doświadczonych kolegów o o porady, jakieś dokumentacje do pomocy jeśli to możliwe oraz bardzo mnie zależy na waszym zdaniu o mojej pracy
mile widziane komentarze, uwagi dobre i złe.
A zatem do rzeczy.
Materiały:
-sklejka sosnowa 3mm, 5mm stolarska
-sklejka sosnowa 1mm, 2mm, 3mm
-balsa twarda 1mm, 2mm, 3mm,
-listwy bambusowe 1,5x10mm (z maty)
-listewki sosnowe 2x2mm, 3x3mm, 4x4mm, 5x5mm
-listewki balsowe 3x3mm, 4x4mm, 5x5mm
-listewki dębowe 3x3mm, 5,5mm
-fornir dębowy 0,5mm
-deseczki dębowe 3mm, 5mm
kije do mioteł dębowe (maszty)
-deseczki sosnowe 5mm
-deska sosnowa 1,7mm
-blacha aluminiowa 0,2mm
-blacha stalowa 0,3mm
-drut mosiężny 0,2mm, 0,5mm
-drut stalowy 0,3mm
-łańcuszek mosiężny 2mm
-gwoździki
-szpilki
-cyna
-płótno różne rodzaje
-plastik przeźroczysty z butelki pet
-siatka aluminiowa
-dratwa szewska szara 0,5mm, 0,8mm, 1mm, 1,2mm, 2mm
-nici krawieckie kolorowe
-styropian, zapałki, wykałaczki
Kleje:
-wikol
-soudal
-klej polimerowy
-klej cyjanoakrylowy rzadki, gęsty
-klej do papieru
-kropelka, cyjanopan, poxipol
Farby:
-lakier bezbarwny
-lakierobejca bezbarwny
-lakierobejca brązowy-orzech
-lakierobejca czerwony, pomarańczowy
-farby olejne,akrylowe czerwona, żółta, zielona, niebieska
-pigmenty kolory jak powyżej
-metalizer złoty, srebrny
stosuję jeszcze inne materiały i farby co znajdę pod ręką co jeszcze będzie potrzebne wyjdzie w trakcie budowy.