Dżonka - plany i kilka słów

Pierwsze kroki w modelarstwie szkutniczym

Jakie drewno na Dżonkę

Balsa
1
13%
Balsa
1
13%
Sosna
0
Brak głosów
Sosna
0
Brak głosów
Buk
1
13%
Buk
1
13%
Inne
2
25%
Inne
2
25%
 
Liczba głosów: 8

Awatar użytkownika
Gawlo
Posty: 0
Rejestracja: 18 sty 2018, 12:34

Dżonka - plany i kilka słów

Post autor: Gawlo »

Witam!

Jestem początkujący i pragnę zrobić dżonkę jako pierwszy model. Problem w tym , że ,,plany" które posiadam nie wydają mi się ok , nie ma na nich wymiarów etc. Zatem na jakim formacie mam je wydrukować by były 1:1 ? Jeśli moje plany są słabe , podeślijcie wasze.

Kolejne pytanie tyczy się wykonania Dżonki - jak patrzyłem jak wy to robicie - robiliście szkielet z kartonu a obszycie z drewna. Lecz , czy można zrobić szkielet z drewna ?

I ostatnie pytanie - jakie drewno ? Ja przymierzałbym się do balsy , ale może to zły pomysł. Zależy mi na tym , by Dżonka pływała. Proszę o odpowiedzi.

Plany , które mam są narysowane odręcznie (w miarę prosto) i bez wymiarów. O plany piszcie na FB , bo tu w pdf nie da się wstawić.
Awatar użytkownika
Dziecko
Posty: 5
Rejestracja: 04 lip 2017, 10:33
Lokalizacja: {"name":"Polska starogard gda\u0144ski","desc":"","lat":"","lng":""}

Re: Dżonka - plany i kilka słów

Post autor: Dziecko »

Jeśli oto chodziło... jak nie to przepraszam...
http://www.koga.net.pl/pliki-do-pobrani ... donka.html
Awatar użytkownika
Gawlo
Posty: 0
Rejestracja: 18 sty 2018, 12:34

Re: Dżonka - plany i kilka słów

Post autor: Gawlo »

Do: Dziecko

To są dokładnie te plany , które mam. Czyli mam dobre plany.

A co uważasz nt. reszty pytań ?
Awatar użytkownika
Irek350
Posty: 137
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
Lokalizacja: {"name":"Polska Pozna\u0144","desc":"","lat":"","lng":""}

Re: Dżonka - plany i kilka słów

Post autor: Irek350 »

Witaj