Witam całą społeczność forum!

Witaj nowy kadecie. Wszyscy użytkownicy Kogi Cię serdecznie witają. Cieszymy, że do nas zawitałaś/eś, jednak prosimy o przedstawienie się w kilku słowach.
Awatar użytkownika
Wiesław

Witam całą społeczność forum!

Post autor: Wiesław »

Witam i serdecznie pozdrawiam wszystkich forumowiczów!
Od pewnego czasu śledzę z podziwem zacne forum modelarskie. Prezentowane modele oraz nowatorskie sposoby technik wykonawczych niejednokrotnie przyprawiają o zawrót głowy.
Nie mogę sobie odmówić najwyższych słów uznania dla P. Kazimierza za model Le Soleil Royal - coś wspaniałego!
Teraz dwa słowa o sobie. Zawodowo jestem muzykiem, jednakże bardzo interesuje mnie modelarstwo szkutnicze, a konkretnie żaglowce historyczne. Wiele czytałem na ten temat, lecz niestety praktycznie jestem laikiem.
Będąc w połowie drogi do sześćdziesiątki do tej pory nie miałem możliwości zająć się tym wspaniałym hobby, (wiadomo praca zawodowa, budowa domu itd). Myślę, że jednak nie jest za późno i najwyższy czas spróbować swych sił i mam tutaj na myśli wykonanie repliki żaglowca historycznego z drewna.
Z racji tej, że nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie zainteresowałem się reklamą "Victory" firmy De Agostini. Czytając jednakże forum wiem, ze ostatnie ich oferty (galeon i Santissima Trinidad) nie miały najlepszych recenzji. Niektórzy z modelarzy wprowadzali wiele zmian do oferowanych zestawów z korzyścią dla efektu końcowego. Nie ukrywam, że nie bez znaczenia jest dla mnie to, że zestaw zawiera niezbędne elementy i szczegółową instrukcję, co przy pierwszym modelu ma znaczenie priorytetowe. Wiem że cena jest duża lecz nauka zawsze była w cenie!
Mam nadzieję, że budując pierwszą replikę - relacjonując postęp prac przy modelu mogę dzielić się z Wami swymi problemami i będę mógł liczyć na wsparcie i fachową poradę.
To na razie tyle tytułem wstępu.
Jeszcze raz pozdrawiam z Podkarpacia: Wiesław
Awatar użytkownika
grzegorz75

Re: Witam całą społeczność forum!