Witam wszystkich!!!

Witaj nowy kadecie. Wszyscy użytkownicy Kogi Cię serdecznie witają. Cieszymy, że do nas zawitałaś/eś, jednak prosimy o przedstawienie się w kilku słowach.
ODPOWIEDZ
szputnik
Posty: 20
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

Witam wszystkich!!!

Post autor: szputnik »

Mam na imię Jarek. Mam 42 lata i odżyły moje zainteresowania do modelarstwa szkutniczego, które kiedyś tam dawno temu "uprawiałem"...Modele kartonowe oraz plastikowe.W chwili obecnej w mojej domowej stoczni powstaje szkuner Henryk Rutkowski.Będzie to model pływający RC. Nie mam dużego doświadczenia w budowie ale mam nadzieję że znajdę tu bratnie dusze i wspólnie będziemy go mogli zbudować i zwodować! Nie mam za dużo wolnego czasu,wiadomo dom na głowie ale zawsze tam uszczypnę chwilkę na moje "wariacje" To tyle wstepu jeśli chodzi o mnie i jeszcze raz witam wszystkich i serdecznie pozdrawiam...:)
Awatar użytkownika
JurekBin
Posty: 1541
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Lokalizacja: {"name":"","desc":"","lat":"","lng":""}
Kontakt:

Odp:Witam wszystkich!!!

Post autor: JurekBin »

Witaj Jarek,
Wiele osób ma podobną przypadłość, że po 20 paru latach wracają modelarskie odruchy! Więc nie jesteś sam i co najważniejsze - tego wcale nie trzeba leczyć! Ja mam na przykład 37 lat i też mnie nawiedziło....

Zakładaj wątek i wstawiaj zdjęcia. Każdy napewno chętnie popatrzy :)

Jurek
Pozdrawiam
Jurek

https://www.jerzybin.com
Awatar użytkownika
Handszpak
Posty: 153
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

Odp:Witam wszystkich!!!

Post autor: Handszpak »

A witojciez!

CHolera widze ze dopiero na stare lata ludziska majom czas coby cosik pomajstrować.

Pozdrawiam i życze sukcesów:)
Awatar użytkownika
marten_kuna
Posty: 182
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:Witam wszystkich!!!

Post autor: marten_kuna »