Andrea Gail główna bohaterka filmu
- sferoida
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2018, 20:27
Re: Andrea Gail główna bohaterka filmu
Super wygląda, gratulacje. Tylko na ocean nie wypuszczaj, bo ten lubi się gniewać.
pozdrawiam Radek
- antosiek
- Posty: 465
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Re: Andrea Gail główna bohaterka filmu
Sprawnie poszło. Szybka relacja. Ładnie się prezentuje. Ciekawe jak będzie sprawował się na wodzie.
Rozumiem, że model z zestawu i szczegóły wykonania mogą być ograniczone do minimum. A już ogromną tajemnicą jest pokazanie tego co jest w środku. Z czego się składa i jak to jest rozlokowane. Czy producent zestawu narzuca rozwiązania? Ale to akurat nie tylko w Twojej relacji. Tak myślę, że parę kolegów było by tym zainteresowanych. Bo skąd mają się uczyć jak nie z takiego forum. Koledzy budujący żaglowce pokazują szczegółowo wykonywanie poszczególnych elementów.
To tylko taka drobna uwaga.
pozdrawiam
Rozumiem, że model z zestawu i szczegóły wykonania mogą być ograniczone do minimum. A już ogromną tajemnicą jest pokazanie tego co jest w środku. Z czego się składa i jak to jest rozlokowane. Czy producent zestawu narzuca rozwiązania? Ale to akurat nie tylko w Twojej relacji. Tak myślę, że parę kolegów było by tym zainteresowanych. Bo skąd mają się uczyć jak nie z takiego forum. Koledzy budujący żaglowce pokazują szczegółowo wykonywanie poszczególnych elementów.
To tylko taka drobna uwaga.
pozdrawiam
- Throd77
- Posty: 43
- Rejestracja: 24 kwie 2023, 10:04
- Lokalizacja: {"name":"Pi\u0142a (wielkopolska)","desc":"","lat":"","lng":""}
Re: Andrea Gail główna bohaterka filmu
Zatem tak model jest w zestawu ale całe omasztowanie wykonane jest z prętów i rurek z włókna szklanego. Producent ograniczył się jak zwykle do silnika i jednego serwa steru. Reszta to moje pomysły. Wiercenie frezowanie wycinanie aby wpasować w zestaw. Cały kadłub z zewnątrz laminowany tkaniną szklaną dwie warstwy a każda drewniana część nawodna malowana żywicą potem szlifowana, malowana podkładem i dopiero malowana sprayem. Od środka kadłub zabezpieczony jest lakierem jachtowym (3 warstwy). Jeśli chodzi o elektronikę to:
-napęd (akumulator żelowy 6 v, regulator hobbywing 1060 i motor swift 7,2 v 10500 obrotów high torque
-oświetlenie diody białe 3 v napięcie z aku napędowego za pomocą przetwornicy step down z Ali ( 3 sekcje na 3 switchach też a Aliexpres)
-Generator dźwięku silnika diesel (chiński) głośnik jest zabudowany z tyłu sterówki pod żaluzją chłodnicy
-Syrena, generator dźwięku angielskiej produkcji z wzmacniaczem mono 12 v ze sklepu botland, napięcie podniesione za pomocą przetwornicy step up.
-mechanizm podnoszenia ramion na windzie żeglarskiej 4t (sprężyny wąsate od trigerów pada z konsoli dociskają ramiona w dół a winda za pośrednictwem rolki na maszcie zwija linki i podnosi ramiona.
Jak by kogoś interesowały dokładniej jakieś szczegóły to proszę pisać chętnie zrobię fotki i pokażę.
Waga modelu około 6,5 kg potrzebował 2,5-2,8 kg ołowiu
-napęd (akumulator żelowy 6 v, regulator hobbywing 1060 i motor swift 7,2 v 10500 obrotów high torque
-oświetlenie diody białe 3 v napięcie z aku napędowego za pomocą przetwornicy step down z Ali ( 3 sekcje na 3 switchach też a Aliexpres)
-Generator dźwięku silnika diesel (chiński) głośnik jest zabudowany z tyłu sterówki pod żaluzją chłodnicy
-Syrena, generator dźwięku angielskiej produkcji z wzmacniaczem mono 12 v ze sklepu botland, napięcie podniesione za pomocą przetwornicy step up.
-mechanizm podnoszenia ramion na windzie żeglarskiej 4t (sprężyny wąsate od trigerów pada z konsoli dociskają ramiona w dół a winda za pośrednictwem rolki na maszcie zwija linki i podnosi ramiona.
Jak by kogoś interesowały dokładniej jakieś szczegóły to proszę pisać chętnie zrobię fotki i pokażę.
Waga modelu około 6,5 kg potrzebował 2,5-2,8 kg ołowiu