Santa Maria Billing Boats

Opisy budowy jednostek żaglowych
starybryg
Posty: 24
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

Santa Maria Billing Boats

Post autor: starybryg »

Witam wszystkich. Jestem początkującym modelarzem i po raz pierwszy zamieszczam post na forum. Chciałbym podzielić się relacją z budowy żaglowca, którego jeszcze nie ma na kodze. Jest to SANTA MARIA. Zestaw BILLING BOATS z 1982 roku. Skala 1:50, długość 80cm. Wszystkie elementy niestety ale trzeba wycinać ręcznie. Poniżej przedstawiam parę zdjęć. Proszę o wyrozumiałość, a szczególnie o dobre rady:).
Obrazek
Obrazek
Obrazek
starybryg
Posty: 24
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

O:Santa Maria Billing Boats

Post autor: starybryg »

No i na początek stępka. Niestety listewka na stępkę jak i dziób i rufa lekko były skoszone. Musiałem je lekko naprostować przed sklejeniem ich razem. Jak długo nie będę się odzywał to proszę o cierpliwość ponieważ urodziła mi się córka, ponadto przeprowadzka a to = mało czasu na model.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Slawek Kromer
Posty: 918
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

O:Santa Maria Billing Boats

Post autor: Slawek Kromer »

witam
Santa Maria jest pokazana choć nie z zestawu trzeba tylko popatrzeć
http://koga.net.pl/component/option,com_joomlaboard/Itemid,293/func,view/id,5017/catid,524/
Awatar użytkownika
RomekS
Posty: 3205
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Lokalizacja: {"name":"Polska Toru\u0144","desc":"","lat":"","lng":""}

O:Santa Maria Billing Boats

Post autor: RomekS »

Tu masz jeszcze jedną...
http://koga.net.pl/component/option,com_joomlaboard/Itemid,293/func,view/id,6111/catid,524/limit,6/limitstart,0/
starybryg
Posty: 24
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

O:Santa Maria Billing Boats

Post autor: starybryg »

Wszystko się zgadza. Jest również z zestawu Artresina Latina. Chodziło mi o to, że nie ma jeszcze Sany Marii z zestawu Billing Boats.
Awatar użytkownika
Tomek Aleksinski
Posty: 410
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

O:Santa Maria Billing Boats