Gretel piotra

Opisy budowy jednostek żaglowych
piotrekC
Posty: 41
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

Gretel piotra

Post autor: piotrekC »

Witam czas zacząć budowę czegoś trudniejszego niż dżonka i tak jak zapowiadałem wybór padł na Gretel, coś w tu jachciku jest urzekającego myślę że to zasługa jego nietuzinkowego nowatorskiego jak na tamte czasy wyglądu. Zestaw Mamoli skala 1:54, jako że jestem zielony jeszcze w te klocki to na razie buduję z duplikatów części, części orginalne leżą sobie grzecznie w pudełku problem będzie z odlewami które też będzie trzeba powielić ale w kopalni wiedzy jaką jest Koga coś się znajdzie żeby ten kłopocik rozwiązać. Wybór padł na budowę z zestawu ponieważ obowiązki nie pozostawiają mi wiele czasu wolnego. Myślę że dzięki temu modelowi trochę się podszkolę a ponieważ były już dwie relacje Niny i Krzysztofa to mam niejako wszystkie problemy i rozwiązania podane na tacy tak więc zostało zacząć . Budowę zacząłem od powielenia wręg sklejenia i wypełnienia przestrzeni między wręgami balsą, balsą dlatego ponieważ kiedyś kupiłem za bezcen sporo tego drewna. Czas na zabawę mam tylko w weekendy więc pokazuję dziś to co wyskrobałem w dwa poprzednie. Obiecuję mało marudzenia a więcej zdjęć. Obecnie robię pierwsze poszycie z forniru topolowego fotki niebawem pozdrawiam piotr
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Piotr Cieślewicz
Awatar użytkownika
bartes123
Posty: 762
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

O:Gretel piotra

Post autor: bartes123 »

I świetnie! Kibicuję całym sercem! A pomysł z robieniem części na podstawie oryginałów jest genialny - podobnie robi Mistrzu RomekS i wychodzi mu to lepiej niż w oryginale. Pamiętaj tylko - ten jachcik jest tak piękny że nie masz co myśleć o sp...niu go ani o porzuceniu projektu w połowie!!!
Awatar użytkownika
mirek
Posty: 1879
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

O:Gretel piotra

Post autor: mirek »

Dżonkę zrobiłeś bardzo ładnie.
Model tego jachtu to już szczebel wyżej.