Relacja z budowy Santisima Trinidad

Opisy budowy jednostek żaglowych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
robin
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

Relacja z budowy Santisima Trinidad

Post autor: robin »

Wczoraj koledzy z Kogi zaproponowali mi abym zrobił relacje z budowy prenumerowanego modelu okretu ST.Zaczynamy.Z racji że jest to prenumerata zestawy z częściami przychodzą do mnie co tydzień albo co dwa tygodnie.Mam kilka zdjec z przebiegu budowy.Moja stocznia jest skromna z racji warunków domowych i finansowych.
Przedstawiam kilka zdjęć:)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
robin
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

O:Relacja z budowy Santisima Trinidad

Post autor: robin »

Prosze wszystkich o pamieć że jestem początkujący w dziedzinie szkutnictwa.Zdjecie umieściły sie nie pokolei ale sądze że i tak wam sie spodoba.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
robin
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

O:Relacja z budowy Santisima Trinidad

Post autor: robin »

Jest niestety jedna deformacja burty na niewielkim odcinku.Widać je na zdjeciu centralnie z góry(niewielki fragment lekko sie wypuklił na zewnątrz).No ale nie oczekiwałęm od siebie że jak bede sklejał pierwszy model okrętu to będzie on idealny,ale mam nadzieje że jak będe kładł poszycie końcowe to jakoś sie tego pozbede.Może wyszlifuje...na razie czekam na kolejne cz.zestawu.
Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
robin
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

O:Relacja z budowy Santisima Trinidad

Post autor: robin »