Strona 9 z 32
					
				O:Section Santisima Trinidad / OcCre - RomekS
				: 21 mar 2008, 13:24
				autor: ryszardw
				Cześc jaką ma moc i obroty silnik i czy tarcza nie ma bicia Jaka jest średnica tarczy , czy ją docinasz z oryginalnych tarcz .Moja szlifierka cos mi nie wyszła jeździ po stole ,warczy i strasznie pyli Chyba użyję silnika od starej Frani Stabilny cichy tylko ze straszna kobyła Pozdrawiam R
			 
			
					
				O:Section Santisima Trinidad / OcCre - RomekS
				: 21 mar 2008, 14:12
				autor: RomekS
				To jest malutki silniczek indukcyjny, nie wiem jakiej mocy ale gdzieś ok 25W, może 40 W.
Średnica tarczy to 10 cm a papier wycinam z normalnego papieru "z metra".
Tarcza jest bakielitowa 2 mm grubości. Do szlifowania drobnych elementów typu listewka
2x5 , czy jak w tym przypadku pudełko sklejkowe urządzenie jest idealne.
Jak się za mocno dociśnie to zwalnia lub się zatrzymuje i nie przypala...
Silnik od Frani moim zdaniem  jest za duży.... do drobnych elementów.
Może wystąpić przypalanie i trudno zachować osiowość.
Papier jaki używam do tarczy to przycięty P120 japońskiej firmy KOVAX
Na fotce szlifierka na tle małego Proxxona (to druga baaardzo przydatna maszyna)
 
 

 
			
					
				O:Section Santisima Trinidad / OcCre - RomekS
				: 22 mar 2008, 19:29
				autor: RomekS
				:sick:
 

 
			
					
				O:Section Santisima Trinidad / OcCre - RomekS
				: 22 mar 2008, 19:48
				autor: RomekS
				W Święta nie robię.....:)

 
			
					
				O:Section Santisima Trinidad / OcCre - RomekS
				: 25 mar 2008, 20:15
				autor: RomekS
				Dzisiaj tylko tyle, ale przekroczyłem liczbę 
500 własnoręcznie wykonanych elementów, 
jeszcze wkleję 1000 i będzie cały kadłub,
a potem maszt...ok 600.
 

 
			
					
				O:Section Santisima Trinidad / OcCre - RomekS
				: 25 mar 2008, 21:29
				autor: jerry_bee
				RomekS napisał:
jeszcze wkleję 1000 i będzie cały kadłub,
a potem maszt...ok 600
Romek, dobrze że nie idziesz w ilość tylko w jakość ;)
 
			 
			
					
				O:Section Santisima Trinidad / OcCre - RomekS
				: 26 mar 2008, 08:06
				autor: RomekS
				Co do jakości, to jest rozbieżność między planami.
Rysunek B to rozwiązanie OcCre, wg którego zostały zrobione 
obramowania gretingów. 
Powinno chyba być jak na A. Dzięki Mirku za podpowiedź, 
niemniej tak już zostanie.
Trzymam się planów OcCre.

 
			
					
				O:Section Santisima Trinidad / OcCre - RomekS
				: 26 mar 2008, 08:29
				autor: maciejza
				nie podobaja mi sie gretingi z tymi wieeeelkimi dziurami ... jak pułapki na żubra.
nie podobaja mi sie poklady, na nich w bilard można by grac, jakies takie plaskie ...
.. ogladam sobie Twoją relację i oczekuję czegoś więcej :) ... tym bardziej, że zabrałeś się za robienie własnych elementów.
Reszta super, jak na Romka przystało ;)
			 
			
					
				O:Section Santisima Trinidad / OcCre - RomekS
				: 26 mar 2008, 08:47
				autor: RomekS
				ba, mnie się też to nie podoba...
Ale plan to plan...:) 
A dzisiaj zgodnie z planem planuje zamknąć ostatni pokład :woohoo: 
Będzie mniej błędów widać ;):)
			 
			
					
				O:Section Santisima Trinidad / OcCre - RomekS
				: 26 mar 2008, 18:37
				autor: RomekS
				Ostatni pokład.
 
 
 
 
Maciej miał rację. Butelki się mieszczą bez problemu....:)
.
